Menu

Bestellen en betalen

BESTELLEN:
  1. klik bij het gewenste product op ‘Bestellen”
  2. klik op ‘toon winkelwagen’ en controleer de gegevens van uw bestelling
  3. vul uw gegevens in (of op ‘verder winkelen’ wanneer u meer producten wilt bestellen
  4. indien u een ander verzendadres wenst te gebruiken, kunt u onder 'Verzenden aan' het vakje 'afwijkend verzendadres toevoegen' aanvinken en het verzendadres invullen
  5. selecteer de gewenste betaalmethode
  6. maak uw bestelling definitief door de Algemene Voorwaarden te accepteren en klik op ‘Bevestig bestelling’

VERSCHILLENDE BETAALMETHODES
:

iDEAL:

Met iDEAL kunt u snel, vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. iDEAL is een gemakkelijke en snelle manier om te betalen, deze betaalwijze wordt binnen enkele minuten goedgekeurd door de bank. Wij kunnen dus snel overgaan tot verzending. U rekent af in uw vertrouwde internet bankomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Bij het afrekenen van de bestelling kunt u aangeven bij 'betaalmethode' dat u met iDEAL wilt betalen. Klik dan op de iDEAL-betaalknop en selecteer uw bank. Vervolgens wordt u doorgeleid naar uw eigen bank waar de betaalopdracht voor u klaar staat en u autoriseert de betaling. Het bedrag wordt direct van uw betaalrekening afgeschreven en wij worden meteen geïnformeerd dat de bestelling is betaald. iDEAL is mogelijk voor klanten van de volgende banken: ABN AMRO, ABN AMRO (voorheen Fortis Bank NL), ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank en Triodos Bank.

AfterPay - achteraf betalen:
Als u bij het bestellen kiest voor AfterPay, dan kunt u achteraf betalen. U ontvangt  binnen 2 weken nadat u de bestelling hebt ontvangen per e-mail een digitale factuur van AfterPay. Vanuit deze e-mail kunt u eenvoudig binnen enkele stappen de betaling via iDEAL uitvoeren. Indien u vragen heeft over de factuur of eenmalige machtiging, dan kunt u contact opnemen met AfterPay.
Lees meer over AfterPay

CreditCard:
U kunt bij deze optie betalen via uw Mastercard & Visa card of American Express.

PayPal - creditcard:

Wanneer u PayPal selecteert als betalingsmiddel, dan kunt u veilig betalen met Visa of Mastercard. U heeft hiervoor geen PayPal account nodig. Wij hebben zelf op geen enkel moment toegang tot deze betalingsgegevens.

Mister Cash, SOFORT Banking, Belfius Direct Net:
En voor onze Belgische klanten zijn bovenvermelde betaalmethodes ook beschikbaar.

Bankoverschrijving:

U kunt het bedrag ook per bank overmaken (optie: betaling voor verzending). Wanneer u voor deze optie kiest, ontvangt u na uw bestelling van ons een factuur waar onze bankgegevens op vermeld staan. Wij zullen de zending versturen nadat het bedrag op onze rekening bijgeschreven is. Houdt er rekening mee dat het enkele dagen duurt voordat wij de betaling hebben ontvangen.

VERZENDKOSTEN
:
Bij bestellingen vanaf € 75,- berekenen wij geen verzendkosten voor afleveradressen in Nederland en België. Voor bestellingen met een factuurbedrag lager dan € 75,- brengen wij € 5,95 verzendkosten in rekening.

RETOURNEREN
:
Na ontvangst heeft u 30 dagen de tijd om zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. Wanneer u een product wilt retourneren, verzoeken wij u contact met ons op te nemen voor de retourprocedure. U kunt dit doen via email verkoop@decodeurbeslag.nl. Wij verzoeken u om in ieder geval te vermelden om welk bestelnummer het gaat, de besteldatum, de leverdatum en welk artikel u wilt retourneren. U kunt hiervoor ook gebruik maken van het Europese modelformulier voor herroeping (modelformulier voor herroeping), maar dat is niet verplicht. Wij informeren u dan verder over de wijze van retour zenden en over het juiste retouradres. Op de pakbon bij de bestelling staat ook een retouradres vermeld, maar voor de snelheid van het afhandelen van uw retour, adviseren wij voordat u iets retourneert eerst contact met ons op te nemen.

Wij verzoeken u het geleverde product slechts zodanig uit te pakken om te kunnen beoordelen of u het product wenst te behouden. U dient uw bestelling uiterlijk binnen 14 kalenderdagen na de melding van herroeping te retourneren. Speciaal voor u op maat gemaakte producten zijn uitgesloten van uw herroepingsrecht. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht dient u het product met alle geleverde toebehoren en, indien redelijkerwijs mogelijk, in een zo oorspronkelijk mogelijke staat en onbeschadigd naar het door ons aangegeven adres retour te zenden.

De verzendkosten van een retourzending bij gebruikmaking van uw herroepingsrecht zijn voor uw eigen rekening. Terugbetaling van het volledige aankoopbedrag, inclusief eventuele verzendkosten voor de heenzending, vindt zo snel mogelijk plaats en uiterlijk binnen 14 dagen nadat u het product retourneert of aangeeft dat u het retour gaat sturen. Indien wij de retourzending niet binnen 14 dagen ontvangen hebben, en u kunt niet aantonen dat u het product retour gezonden heeft, zullen wij wachten met terugbetaling totdat wij het product ontvangen hebben. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval wordt u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening gebracht. Indien het product beschadigd door ons ontvangen wordt, zullen wij u hiervoor kosten in rekening brengen.

Beschadigingen bij ontvangst:
Indien een artikel beschadigd en/of defect bij u wordt afgeleverd, dient u ons binnen een redelijke termijn hiervan op de hoogte te brengen. U ontvangt vervolgens informatie over de te volgen procedure.

KLACHTEN:
Indien u een klacht heeft over de door ons geleverde producten of over onze dienstverlening, dan vernemen wij dat graag. DecoDeurbeslag streeft naar tevreden klanten en zal zich maximaal inspannen om uw klacht op te lossen. U kunt uw klacht melden bij de klantenservice van DecoDeurbeslag, welke bereikbaar is via email of telefoon:
Email: verkoop@decodeurbeslag.nl
Tel nr: 035 7605600 (bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur)
Elke klacht zal afzonderlijk behandeld en beoordeeld worden en u ontvangt van ons uiterlijk binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag, www.sgc.nl.
Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).


Zie voor aanvullende informatie onze Algemene Voorwaarden.