Levering

WANNEER WORDT MIJN BESTELLING GELEVERD?

Wanneer de producten uit voorraad leverbaar zijn, zullen wij ervoor zorgen dat u uw bestelling binnen drie werkdagen ontvangt. Wanneer de producten niet voorradig zijn, brengen wij u hiervan telefonisch of via email op de hoogte. Wij informeren u dan ook over de verwachte levertijd. Wanneer u een bestelling hebt geplaatst waar producten met verschillende levertijd in zitten, kunnen wij de producten die op voorraad zijn indien gewest alvast versturen. Uiteraard kunt u zelf van tevoren contact met ons opnemen over de exacte levertijd.

Wij laten de bestelling bezorgen op werkdagen door verschillende pakketdiensten, waaronder PostNL, DPD, DHL en GLS. Wij maken gebruik van dropshipping, wat inhoudt dat we de artikelen veelal rechtstreeks vanaf de leverancier naar u laten versturen. Zo heeft u uw bestelling snel in huis! Van de meeste pakketdiensten (PostNL, DPD en DHL) ontvangt u ook de track & trace gegevens van uw bestelling.

Indien u  niet thuis bent wanneer de bestelling bezorgd wordt, dan wordt het pakket bij de buren afgeleverd of het pakket wordt de volgende dag nogmaals aangeboden. In alle gevallen laat de vervoerder een briefje met informatie bij u achter. Bent u bij de tweede afleverpoging niet aanwezig, dan wordt de bestelling afgeleverd bij het dichtsbijzijnde afhaalpunt. Het is raadzaam om de bestelling op het adres te laten bezorgen waar u overdag aanwezig bent, bijvoorbeeld op uw werk.

Mocht u vragen hebben over de levering, neem dan gerust contact met ons op. We zijn per email, maar ook telefonisch bereikbaar:
Tel nr: +31 35 7605600 (bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08.30 tot 17.30 uur)
Email: verkoop@decodeurbeslag.nl